Vil du være med til gøre en forskel for erhvervsdrivende? Er du klar til at tage med på vores vilde vækstrejse?  Er du revisor HD R med trang til forandring, og er du træt af ikke at have fritid? Elsker du lønninger og beregninger, og skal du se om græsset er grønnere på den anden side af skrivebordet, så læs videre

Om os

Avernus er en 5 år gammel konsulentvirksomhed beliggende i hjertet af Næstved. Vi leverer konsulentydelser inden for bogføring og økonomistyring til virksomheder i hele landet. Vi er en vækstvirksomhed, hvorfor vi søger nye revisorer til at servicere vores kunder. Vi er en nytænkende virksomhed, som hjælper erhvervsdrivende til at styre deres virksomhed igennem bogføring, rådgivning og sparring, og vi går gerne den ekstra mil for vores kunder. Vi er et team med højt humør, der gerne deler ud af erfaringer og hjælper hinanden. Organisationen er flad, og selvom vi går meget op i vores arbejde har vi også plads til sjov og kage.

Vores kunder er primært mindre- og mellemstore virksomheder, og vores arbejdsopgaver spænder fra løbende bogføring, moms, afstemninger i forbindelse med måneds- og årsafslutninger, rapportering, løn samt rådgivning. Vi går op i, at vores medarbejdere har en høj faglig standard, så vi kan give vores kunder den bedste rådgivning. Du kan lære mere om os på www.avernus.dk

Dine opgaver vil bestå af

Controlling

Controlling

  • Kvalitetssikring af bogføring
  • Betalinger for kunder
  • Månedsluk ud mod kunder
  • Rapportering til kunder
  • Budgetter
  • Årsafslutning til ekstern revisor

Lønninger

Lønninger

  • Funktionærer, timelønnet, måned og 14 dages løn
  • Overenskomster
  • Danløn, Bluegarden, Zenegy og Proløn

Vidensdeling

Vidensdeling

  • Oplæring af nye medarbejdere
  • Faglig sparring og ansvar på tværs af kontoret

Vores forventninger til dig

Vi søger en revisor med min. 5 års erfaring og en HD (R), der kan arbejde selvstændigt, og som har været vant til at håndtere sin egen kundeportefølje. Du skal besidde et højt service-gen, og hurtigt kunne danne en god forretningsforståelse for vores mange forskellige typer kunder.

Du har et højt drive, er motiveret og ambitiøs med en målsætning om at gøre en forskel for kunder, kollegaer og dig selv. Du har lyst til at arbejde i en ung virksomhed under vækst, hvor der er kort fra ide til handling.

Derudover forventer vi:

  • Erfaring med udarbejdelse af lønninger
  • Erfaring med moms på et højere niveau
  • Erfaring med håndtering af kunder fra bilag til regnskab
  • Kan regne den ud
  • Nytænkende indenfor IT og arbejdsgange
  • Du arbejder struktureret og analytisk samt har øje for detaljer
  • Kan samarbejde på tværs af kunder og kollegaer, både op, ned og hen
  • Løsningsorienteret overfor kunder
  • Du er forandringsparat, nysgerrig og nytænkende
  • Du er hjælpsom og empatisk
  • Du er engageret i dit arbejde – både internt i virksomheden og eksternt mod kunder
  • Erfaren bruger af E-conomic

Vi tilbyder

Vi tilbyder et sted hvor man arbejder selvstændigt. Man hjælper på tværs af organisationen, både op og ned, selvom vi er en flad organisation. Vi tilbyder løbende uddannelse og personlig udvikling. Vi kan tilbyde indflydelse på virksomhedens retning. Frihed under ansvar – kan man selv – skal man selv. Fagligt dygtige kollegaer, godt sammenhold og ansvar for egne kunder samt ansvar for kvalitetssikring af andres arbejde. En reel work-life balance og mulighed for at påvirke dine opgaver/områder i den retning, du selv ønsker.

Derudover: Lønpakke med pension, sygesikring, frokostordning, massageordning, god kaffe og frugt.

Stillingen vil være på 32 timer med mulighed for 37 timer, med ansættelse 1/4 eller hurtigst muligt. Vi venter dog gerne på den rette kandidat.

Har du lyst til at udvikle dig og prøve kræfter med nye udfordringer, så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning til jan@avernus.dk

Samtaler afholdes løbende.

Avernus ApS, Axeltorv 5, 3 th.. 4700 Næstved. Tlf. 28 26 37 74

www.avernus.dk