Er du vores nye, ambitiøse digitale talpionér?
Avernus er i rivende vækst, kunderne vælter ind, og vi har brug for ekstra hænder. Vi arbejder 99% digitalt og er altid på jagt efter bedre arbejdsprocesser. Vi involverer alle medarbejdere i processen, og arbejder strategisk med forretningsudvikling. Vi arbejder selvstændigt på kunder, men samarbejder om at løse problemer.
Om os
Avernus er en 6 år gammel konsulentvirksomhed beliggende i hjertet af Næstved. Vi leverer konsulentydelser inden for bogføring og økonomistyring til virksomheder i hele landet. Vi er en vækstvirksomhed, hvorfor vi søger nye revisorer til at servicere vores kunder. Vi er en nytænkende virksomhed, som hjælper erhvervsdrivende til at styre deres virksomhed igennem bogføring, rådgivning og sparring, og vi går gerne den ekstra mil for vores kunder. Vi er et team med højt humør, der gerne deler ud af erfaringer og hjælper hinanden. Organisationen er flad, og selvom vi går meget op i vores arbejde har vi også plads til sjov og kage.
Vores kunder er primært mindre- og mellemstore virksomheder, og vores arbejdsopgaver spænder fra løbende bogføring, moms, afstemninger i forbindelse med måneds- og årsafslutninger, rapportering, løn samt rådgivning. Vi går op i, at vores medarbejdere har en høj faglig standard, så vi kan give vores kunder den bedste rådgivning.
Dine opgaver vil bestå af
Controlling
Controlling
- Kvalitetssikring af bogføring
- Betalinger for kunder
- Månedsluk ud mod kunder
- Rapportering til kunder
- Budgetter
- Årsafslutning til ekstern revisor
Lønninger
Lønninger
- Funktionærer, timelønnet, måned og 14 dages løn
- Overenskomster
- Danløn, Bluegarden, Zenegy, Salary og Proløn
Vidensdeling
Vidensdeling
- Oplæring af nye medarbejdere
- Faglig sparring og ansvar på tværs af kontoret
Vores forventninger til dig
For at sikre en let overgang til Avernus kræver det, at du har erfaring med moms og bilagshåndtering og derudover ideelt opfylder flere af nedenstående punkter:
- Du har 2-5 års erfaring, fra fx revisionskontor eller mellemledererfaring fra bogholderi
- Du kan arbejde selvstændigt
- Du har mod på at håndtere din egen kundeportefølje i samarbejde med vores andre erfarne konsulenter
- Du får energi af hyppig kundekontakt
- Du skal have overblik og god forretningsforståelse over vores mange forskellige typer kunder
- Du har ambitioner om at udvikle dig selv og dine ansvarsområder
- Du har lyst til at arbejde i en ung virksomhed under vækst, hvor der er kort fra idé til handling
Vi lægger vægt på, at du har et højt drive, er motiveret og ambitiøs med en målsætning om at gøre en forskel for kunder, kollegaer og dig selv.
Vi går ikke så meget op i, om du har valgt den slagne vej; vi huser både konsulenter med baggrunde som finansøkonom, tidligere frisør, økonom, tidligere revisorer og psykolog. Det vigtigste for os er, at du er superbruger i at manøvrere rundt i kunders mangeartede systemer og forstår integrationer.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et sted hvor man arbejder selvstændigt. Man hjælper på tværs af organisationen, både op og ned, selvom vi er en flad organisation. Vi tilbyder løbende uddannelse og personlig udvikling. Vi kan tilbyde indflydelse på virksomhedens retning. Frihed under ansvar – kan man selv – skal man selv. Fagligt dygtige kollegaer, godt sammenhold og ansvar for egne kunder samt ansvar for kvalitetssikring af andres arbejde. En reel work-life balance og mulighed for at påvirke dine opgaver/områder i den retning, du selv ønsker.
Derudover: Lønpakke med pension, frokostordning, massageordning, god kaffe og frugt.
Stillingen vil være på 32 timer med mulighed for 37 timer med ansættelse efter aftale. Vi venter dog gerne på den rette kandidat.
Har du lyst til at udvikle dig og prøve kræfter med nye udfordringer, så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning til jan@avernus.dk
Samtaler afholdes løbende.
Avernus ApS, Axeltorv 5, 3 th.. 4700 Næstved. Tlf. 28 26 37 74