Om Avernus
Opmærksomme. Lyttende.
Kompetente. Og faguddannede.
Vores navn er Avernus.
Vi er et lille dynamisk bureau med erfaring inden for regnskab og rådgivning af små og mellemstore virksomheder leveret med fuld loyalitet og høj kvalitet.
Imødekommende atmosfære
Du træder ind i en behagelig og imødekommende atmosfære på vores kontor. Lokalerne er lækre, lyse og moderne centralt beliggende i Næstved. Tonen er uformel og afslappet med let til smil og humor.
Personlig kontakt og individuelle løsninger
Vi arbejder på en tæt individuel relation til dig som kunde. Hos os skal du føle dig velkommen, tryg og lyttet til. Det er et omdrejningspunkt for vores firma og ligger os meget på sinde. En kvalitet vi værner om og hele tiden udvikler. Vi vil gøre alt for at du får den bedste rådgivning og er der for dig, når behovet melder sig.
Du bliver ikke bare sluppet, men får muligheden for at blive fulgt gennem en vedvarende og seriøs kontakt. Fortæl os om dit behov for bogføring og rådgivning, så er vi klar med en skræddersyet løsning som kan konkurrere på prisen.
Vi ser på dine udfordringer fra forskellige vinkler
I et inspirerende arbejdsmiljø trækker vi på hinandens solide faglighed og kompetencer. Derfor kan vi se på dine udfordringer fra forskellige vinkler. Vi prioriterer opdatering af vores faglige viden, så den er på et tidssvarende niveau. Det giver dig den bedste service med sikre resultater. Få en dedikeret sparringspartner med fokus på skarp bogføring og velgennemtænkt rådgivning.
Medarbejdere
Jan Treu
Jan er partner og har en uddannelsesmæssig baggrund som cand.polit. med mange års erfaring inden for det økonomiske område. Han er vores ansigt udadtil og god til at forklare alt inden for regnskaber, moms og skat, så det indviklede bliver enkelt og nemt at forstå.


Christina Klinker Knudsen
Christina danner partnerskab med Jan og kommer oprindeligt fra et statsautoriseret revisionskontor. Christina har en HD i regnskab med mere end 10 år inden for branchen. Hun har en imødekommende, venlig og åben tilgang til vores kunder.
Skal dit navn stå her?
Vi er altid på udsigt efter den næste regnskabskonsulent som vil med os på vores rejse mod at blive at blive erhvervsdrivende foretrukne sparringspartner inden for virksomhedsøkonomien. Vi elsker digitale værkstøjer og forsøger altid at optimere og effektivisere bogholderiet. Giv og et kald eller send en ansøgning.


Christian Henriksen
Christian kommer med mere en 10 års erfaring inden for virksomhedsdrift, først i et større revisionshus hvor han fik styr på teori og praksis samt en HD i regnskab. Efterfølgende har og er Christian selv virksomhedsejer og har derfor erfaringen i hvad det kræver at drive en virksomhed.
Christian er særlig stærk i at få og bevare overblikket og identificere optimeringsmulighederne. Christian har også erfaring inden for kapitalrejsning, strategiudvikling, markedsføring og meget andet. Så han kan hjælpe virksomheder på alle stadier.
Charlotte Slot
Charlotte kommer som nyuddannet psykolog med en forkærlighed for startups og vækst-virksomheder, en stor portion nysgerrighed,
kreativitet og analytisk sans. Hun har tidligere været i startups, hvor hun har hjulpet dem med mange af de opgaver der hører til. Charlotte er også uddannet projektleder som hun bruger til at hjælpe os på vores vækstrejse med at få styr på alt fra GDPR, datarum, hvidvask og mange andre ting.


Nick Østbjerg Lindhardsen
Nick er uddannet finansøkonom og kommer med 2 års erfaring fra et godkendt revisionskontor. Nick har en bred erfaring fra sit tidligere arbejde indenfor bogføring og udarbejdelse af regnskaber. Han har en skarp sans for systemer, sætter en ære i at have kunden i fokus og kaster sig gerne ud i alle typer opgave.
Joachim C. Kjær
Joachim startede oprindeligt som finansøkonompraktikant hos os, og er nu ansat som økonomielev og gennemgår sin uddannelse til økonomiassistent. Med både eksterne skoleophold samt oplæring af vores kyndige medarbejdere sikrer vi, at han får al den bedste og nye viden med i bagagen, så han er godt klædt på til at servicere vores kunder. Joachim er grundig og dygtig og brænder for, at yde en god kundeservice.


Katja Holst
Katja er er oprindeligt udlært på revisionskontor. Men har været ude af branchen i en del år, hvor hun blandt andet har været selvstændig frisørmester. Nu er Katja tilbage i økonomibranchen og kan byde ind med sin tidligere erfaring fra branchen samt erfaring fra selv at være selvstændig med ansatte.
Katja er meget velorganiseret og god til at se hvor man kan effektivisere og optimere, så har du brug for hjælp til at få sat tingene i system, så tag fat i Katja.
Dynamisk tilgang
Vi vil gøre alt for at du får den bedste rådgivning og er der for dig, når behovet melder sig. Du bliver ikke bare sluppet, men får muligheden for at blive fulgt gennem en vedvarende og seriøs kontakt. Fortæl os om dit behov for bogføring og rådgivning, så er vi klar med en skræddersyet løsning som kan konkurrere på prisen.